15.58

Hellu:)

Nu har jag inte skrivit på länge men det gör ingenting.....
Hopp nu börjar jag friskna till=) äntligen:P........
Hopp vad har jag gjort i veckan då då...
I Torsdags kom Emilie, Tim och Rassmuss och hämtade mig.....
Så jag följde med dom hem.....
Så jag umgicks jag med dom hela torsdagen kul som fan.
Jag gullade med rassmuss o mös lite med honom:D
Sen på kvällen så frågade tim om inte ja kunde sova hos dom o de gjorde jag......
Så kom syrran o ämma en sväng så bestämde dom att carro skulle ha rassmuss fredag till lördag.....:D
fredagen skulle ja åka hem o de gjorde ja men så hände de lite saker så jag fick åka tillbaka till emilie o tim.. men då va dom utan rassmuss så ja emilie och tim spelade monopol skit kul så kollade vi på film.......
sen på lördagen så kom rassmuss hem:) har verkligen saknat honom<3
så ja busade med honom typ hela dagen:).....
Så bestämde vi att ja ska sova hos dom till måndag så de blev Torsdag - Måndag:)
roligt som fan......
Så i lördags så följde tim med sin kusin o hämtade hans flickvän och två till...
så under tiden spelade jag och emilie monopol men emilie klantade sig så mkt så hon gav upp så ja van hehehe....
så kollade vi lite på film men så blev ja skit trött så ja gick o la mej somnade typ på 5 minuter.......
klockan 04.00 väckte rassmuss mig imorse så ja fick gå upp och byta blöja på honom:) men sen gick ja o la mej igen o vakna id 10 imorse.. sen åt ja o emilie frukost sen så kolla vi på tv men ja somnade hahah....
Så efter en stund när rassmuss hade vaknat så åkte vi hem till mig och andreas för ja skulle hämta kläder........
sen blire väl att åka hem till emilie och tim igen:) o äta lite......
Skriver mer när ja kommer hem på måndag.........

hörs då..


Puss på er<3<3<3

Emilie , Tim & Rassmuss Ni Betyder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback