22.44

Jahopp nu var det ett tag sen man skrev igen....
Dagen har varit si och så......
Vaknade klockan 10.00 imorse gick upp och tog en cigg...
Duschade , satte på kaffe åt älskling medans ja väntade på att han skulle vakna...
Sen klockan 12.50 kollade jag på våra bästa år....
Efter de skulle ja o älskling gå till Ica men innan de så ringde Tim och var vansinning och började anklaga mig för att ja ringt till soc o shit....
Hmmmm varför skulle jag göra något sånt:S fattar ingenting......
Sen gick vi till Ica.......
När vi kom hem lagade älskling mat åt osss...
Sen snackade ja lite med kiicka på msn... Har verkligen saknat dig gumman....<3<3<3<3..
Sen så plockade ja lite , vilade senare på kvällen så kom kiicka o hennes pöjk o hämtade mej så åkte ja hem till dom en sväng......
sen skjutsade dom hem mej igen o nu sitter jag här......

Tack för en bra kväll kiicka o Christer... Har verkligen saknat er..<3

Nu ska ja väl sätta upp en lampa i hallen ska försöka skriva imorgon

Puss på er....

P.S ÄLSKAR DIG ANDREAS D.S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback