Ledsen o besviken

Usch jag kan bara säga hur besviken jagär på dig...
Trodde  inte att du skulle göra en sådan sak mot mig.. Du låvade att inget säga till någon för du vet hur jobbigt det är för mig....Jag trodde att ja kunde säga en sak till dig o att du kunde hålla de inom dig.. Di har gjort mig så otroligt ledsen....De finns vissa grejjer ja skulle prata med dig om o reda ut men jag vet inte hur du kommer reagera eller något...Jag är bara glad att ja fick veta de här att du har sagt så... Du anar inte hur ledsen jag är för att du säger e sådan sak......Varför ja trodde du va min vän ju=(....Vet inte vad ja ska göra nu.. Vill bara bort från den här skiten.. vill inte bo kvar här längre vill börja ett nyrtt liv någon annanstans....

Och till en annan person tack för att du sa det här till mig....
Vet inte vad ja skulle göra utan dig....

Ska fan sluta o lite på folk nu.. jag pallar inte med de här o bara att du går o pratar om mig med min pojkvän va e de om då????? varför gör du så ja trodde att ja betydde något för dig men uppenbarligen inte.....
Skiter ialla nu ja orkar inte mer

Så är mina jävla tabletter slut också fan fan fan fan fan fan...

de som funkade så bra med dom...
vet inte mer vad ja ska säga mer en att jag är jävligt ledsen....


Men men förutom de här tråkiga så har ja förövrigt varit utan missy i 2 timmar nu o ja saknar henne så otroligt myckt... Älskar dig min prinsessa men vi ses ju snart igen
just nu håller ja på att ta ner big brother så första avsnittet e nere så ska snarrt se på de sen ska ja sova....
imorgon vet ja inte va som händer ska väl träffa annso igen iallafall=)

Måndag ska bli kul då ska ja o annso ha filmkväll de ska bli mysigt så ska ta med mig datorn o lite filmer o vår dv så de ska bli roligt=)

längrtar redan=)

nej nu ska ja röka klart o sen kolla på big brother

skriver antingen imorgon eller sen..

ha de så bra sålänge....

Annso tack för att du finns..
Älskar dig vännen




Andreas my little angel i love you soo mutch you are my all...
Jag älskar dig Andreas jag vill aldrig förlora dig du är det absolut bästa som har hänt mig...
Vill leva resten av mitt liv med dig...
Älskar dig nu o för alltid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback