känner mig tom

Hej hej ligger här n i soffan hos Annso  o kollar på Orka orka en svensk serie... Skitbra=)....'
Så vill ja säga tack till dig Annso för dom här jättebra dagarna jag har varit hos dig jag har haft skitkul..

Sen till en annan sak ja börjaer känna mig så jävla tom jag fattar inte har  varit så deppig dom senste dagarna.. o jag fattar inte varför .....men imrgon ska ja illafall hem till min älskade andreas saknar honom så otroligt mkt.. nej nu ska ja kolla klart på filmen o sen sova.......

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: annso

hej gumman!

Jag får tacka själv.

Vi får göra detta fler ggr.

Nästa gång kanske kan jag sova hos dig..

2009-12-08 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback