Hur funkar du

Asså jag blir så trött idag fick jag höra att någon idiot har använt mitt namn eller något o sagt att en kille som a höll på med förr skulle ha smittat mig meedd klamydiga så han skrev sms till mig idag o va galen a fattade ingenting... för ungdomsmottagningen hade ringt till honom så han va galen på mig.. Ja menar ja går inte ens till ungdomsmottagningen senast ja va där de va när ja va 19....o den killen hade ja sex med för tre årsen o ja har aldrig haft klamydia.. Så de e nån jävel som har ringt eller varit där i mitt namn... o sagt att den här killen skulle ha " SMITTAT " mig... Asså fåre a tag i den jäveln då jävlar.... Asså allting går bara åt helvete för mig......
JÄVLA IDIOT säger a bara...
Skaffa dig ett liv.....




Kommentarer
Postat av: teddy

Men herre gud. Det ska ju gå att anmäla ju. Vilken jävla idiot som använder sig av ditt namn :(

Allt är okey med mig men mycket i skolan.

Vi passa på att önska en fin helg.

take care.

kramisar

2009-12-12 @ 16:30:10
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback