Glömmer Aldrig

Jag kan känna en riktig tomhet ibland...
De e som om hjärtat har ågtt i 2 delar..
Ibland kan ja kolla mot dörren o känna att ni/du ska komma snart men de kommer ingen o ringer på dörren , ja tänker ofta tillbaka då på va de e jag har gjort o varför ja gjorde som ja gjorde. Och varför de blev som de blev...
De e sorgligt att de blev så..
Saknar alla turer lite hit o dit , våra utflykter , promenader , våra mini partyn m.m.....
De känns nästan som en tomhet i mitt liv....
Hade ja kunna vrida tillbkaa tiden så hade ja gjort de...

Men men nu e de som de e o de finns inget o göra åt....=('

De enda som går o göra e att leva vidare....


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Korven och bob handlar mitt senaste blogg inlägg om.. :( Trodde dom skulle få det bra hos deras nya ägare men fan vad fel jag hade... Så jävla ledsen...

2009-12-14 @ 01:05:41
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback