Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Åhh va kul här kommer man hem har varit borta i tre dagar å kommer hem o får världens skit av andreas så kul NOT
så jag gick ner o städade lägenheten har hållt på i 2 timmar jag får u även städa upp hans skit han lägger fram grejjer men han lägger fan inte in dom... Så e mina jävla tabletter sluit har fått en tid på psyk men ja sa senast att ja inte ville dit ja vill bara ha telefon kontakt..... men inte fan lyssnar dom aaaaa ja blir så förbannad... vi får väl se om vi kommer va tillsammans fortfarande eller om de blir såatt jag gör slut....jag älskar honom grymt mycket men fortsätter de såhär så kommer ja inte orka...

men får se va som händer


   KROSSAD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback