En ny dag

Idag är en ny dag , ja gick upp vid 9 o kollade om mina pengar hade kommit in de hade dom så ja satte mig vid datorn en stund , sen gick jag o duschade sen satte ja på lite kaffe. När de va klart tog ja en kopp kaffe o en cigg okollade på våra bästa år=) sen så gick ja till ica o tog ut pengar så nu e grabbarna nera på stan o handlar lite ja ska göra smörgåstårta idag=) vart så sugen på de.. Senare bli de även att umgås med chrille en liten sväng...
Hur mår ni idag????

Ja känner att humöret e på topp , lite tråkigt att totte inte e här i motala , saknar vårat maraton...
men hoppas han kommer hem snart....
När ja e klar med smörgåstårtan så ska ja diska , dammsuga byta i kattlådan , och så ska ja gå upp o se till tottes djur=)....

Men skriver kanske sen Puss på er

ÄLSKAR DIG ANDREAS<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Skönt att humöret är på topp.. göttans med smörgåstårta! :) Åt det i helgen...hih,., vilken tid är våra bästa år? jag missar det jämt...jag som alltid följt det! Måste ha missat massa, tror inte jag sett på det sen i maj :(

2009-08-11 @ 06:49:41
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback